Zodpovednosť za vady

Predajca zodpovedá za vady 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. O vytknutí vady nás prosím informujte na e-mailovej adrese info@wawfashion.sk

Vypíšte prosím formulár nižšie, alebo k vadnému tovaru prosím priložte tento formulár vytknutia vady .

Vytknutie vady u obchodníka podľa zákonu č. 108/2024 Z. z.Zákon o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov

MARELI Trade s.r.o., so sídlom Nad Tehelňou 2304/7, 91101 Trenčín IČO 36671231

 

  1. Vytknutie vady tovaru je možné iba s platným dokladom o zaplatení tovaru. Tovar musí byť kompletný, bez chýbajúcich častí.
  2. Vytknúť vadu možno len tovaru, ktorého chyby sú spôsobené výrobcom. Hneď, ako zistíte chybu tovaru, prestaňte ho používať, aby sa chyba nezväčšila a bezodkladne vytknite vadu u predajcu, najneskôr do 2 mesiacov od zistenia vady.  Ak budete tovar naďalej používať, nebude možné reklamáciu uznať.
  3. Vadou sa rozumie taká zmena vlastnosti tovaru, ktorá sa udeje na základe pochybenia výrobcu. Za chybu sa nepovažuje taká zmena vlastnosti tovaru, ktorá je spôsobená nesprávnym používaním, nevhodným ošetrovaním, v dôsledku poškodenia užívateľom či treťou osobou. Za chybu sa nepovažuje ani ak tovar prirodzene zmení vlastnosti s ohľadom na materiál, z ktorého je vyrobený. 
  1. Vadný tovar predajca preberie a posúdi oprávnenosť vytknutia vady tovaru. Pri vytknutí vady predávajúci bezodkladne poskytne spotrebiteľovi potvrdenie o vytknutí vady a lehote, v ktorej ju odstráni. Potvrdenie spotrbiteľ obdrži e-mailom alebo poštou či formou sms. Vytknutie vady tovaru musí byť vybavené do 30 dní odo dňa prevzatia. Vytknutie vady u obchodníka je možné iba v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov a začína plynúť v deň zakúpenia tovaru.

Predávajúci prijíma tovar na adrese MARELI Trade s.r.o. , Nad Teheľňou 2304/7, 911 01 Trenčín

Kupujúci je povinný zaplatiť náklady spojené s dopravou reklamovaného tovaru. V prípade preukázanej zodpovednosti za vytknutú vadu,za ktorú zodpovedá predávajúci, bude spotrebiteľovi preplatená doprava vynaložená na vytknutie vady.

  1. Vytknutú vadu na tovare môže predajca vybaviť opravením, výmenou za nový tovar, poukážky alebo vrátením peňazí.

Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu písomné potvrdenie o spôsobe vyriešenia reklamácie. Písomé potvrdenie môže byť doručené formou e-mailu, poštou alebo SMS správou.

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, keď kupujúci tovar prevzal má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojednali a ak chýba dojednanie, také vlastnosti, ktoré predávajúci popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru. Ďalej predávajúci zodpovedá, že na základe ich prezentovanej reklamy, sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec tohto druhu obvykle používa, tovar zodpovedá akosti alebo predlohe, ak bola akosť alebo predlohy,  je tovar v odpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Právo zo zodpovednosti za vady predaného tovaru kupujúcemu zaniká, ak kupujúci pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil.

Tento  nadobúda účinnosť dňa 01.07.2024. Spoločnosť MARELI Trade s.r.o. si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

Pri objednávke tovaru z Českej republiky si odosielateľ MARELI Trade s.r.o. vyhradzje právo riadiť sa obchodnými zvyklosťami ktoré sa uplatňujú v Slovenskej republike. Takisto sa spoločnosť MARELI Trade s.r.o bude riadiť zákonom o ochrane spotrebiteľa č. Zákon č. 108/2024 Z. z.Zákon o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov